Fjelsø., d. 3. marts 2012.

 

 

Ifølge FDT´s vedtægter § 6 indkaldes der hermed til den ordinære

 

Generalforsamling

 

Søndag den 25. marts 2012, kl. 10.00 i Restauranten på JVB i Århus.

 

Dagsorden:

 

1. Valg af dirigent

2. Formandens beretning

3. Fremlæggelse af regnskab til godkendelse

4. Fastsættelse af kontingent for det kommende år.

5. Fastsættelse af kontingent fra klubberne.

6. Indkomne forslag fra bestyrelse og klubber

7. Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer samt 2 suppleanter. På valg er:

· Iver Jessen (modtager genvalg)

· Maj-Britt Andreassen

8. Valg af revisor og revisorsuppleant

9. Eventuelt

 

 

Du bedes venligst anmelde navnene på de delegerede fra din klub, samt øvrige deltagere til undertegnede på

tlf.: 98 64 70 37 – 21 46 25 48 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., senest 16/3 (tilmelding til spisning).

 

Der er en ”ostemad” eller lignende som velkomst til generalforsamlingen.

 

Efter generalforsamlingen vil FDT være vært for middag samt hyggeligt samvær mens vi overværer løbene i Århus.

 

 

 

 

Med venlig hilsen

På bestyrelsens vegne

Formand

Jørgen B Pedersen